Menu

Portfolio

-

ESSENTIEL ANTWERP

Go back

SPICE Q&A: Inge Onsea

Inge Onsea startte in 1999 samen met haar man Esfan Eghtessadi Essentiel Antwerp op. Het Belgische merk staat bekend om haar verfrissende, verrassende en luxueuze mode, met bijzondere grafische en bloemenprints en trendy kleuren mixen. 

Is je werkdag veranderd in deze periode?

Ik heb nog nooit zo hard gewerkt als nu. Omdat veel van mijn medewerkers momenteel niet werken, werken wij drie keer zo hard. We maken de collectie voor de volgende zomer. Het leven gaat door.

Beïnvloed deze crisis jouw plannen voor de toekomst?

Ja, maar eerlijk gezegd wel op een positieve manier. We komen tot de conclusie dat minder juist meer is.

Waar zie je kansen? 

Op een heel andere manier. We wilden al heel lang zoveel veranderen, maar we zaten eerder in een luxe positie. Nu zijn we klaar om beslissingen te nemen die we eerder niet hadden genomen.

Hoe ontspan je en hou je jezelf op de rit?

Mijn kinderen zijn thuis, dus ik kook twee keer per dag voor ze. Dit is nieuw voor mij. En ik ga vaker naar de supermarkt. Ik eet veel meer. Met de dag dikker worden en drinken! Ik heb nu elke avond mijn gin-tonic nodig.

Heb je ‘business’ tips voor andere ondernemers?

Mentaal zit ik in survival modus en in moeilijke tijden heb ik de indruk dat er goede ideeën komen. We moeten onszelf nog moeilijkere vragen stellen en afvragen wat er moet veranderen. Dit zijn moeilijke, maar ook spannende tijden.

Articles

Amsterdan, April 1st 2018 | ESSENTIEL ANTWERP Essentiel Antwerp - New at Spice PR

Spice PR proudly presents Essentiel Antwerp as the new addition to their portfolio.

Read & see more